Boys And Girls

Wednesday 27 June 2012

Tertinggal, Ketinggalan

Assalamualaikum!


Hahaha. Apa khabar? Hehee. Lama aku tak update. Kenapa? Hmm.. adalah! Rahsia! Hahah. Okay, aku tak nak cerita panjang panjang, so let's go.


Tadi aku pergi Mid a.k.a Mid Valley sebab temankan kakak aku cari barang. Alkisahnya. Haha. Lepas berjam jam berjalan, finally aku pun nak baliklah. Kalau korang selalu ke Mid, korang mesti tau ada empat entrance. Right? North Court, South Court, Right Atrium and Left Atrium. Selalunya aku tunggu cabs or bas, aku tunggu dekat South Court je. Tapi tadi, aku pergi dekat North Court memandangkan tu jela yang paling dekat. Memang malas la nak jalan jauh jauh. Masa keluar tu, aku dengan kakak aku terkejut. Dah takde tempat tunggu cabs dekat situ? Atau nama lainnya teksi. Mr Taxi, Taxi, Taxi jigeum jeukshi jeukshi jeukshi, banjjak banjjak bitnaji. Hahaha. Tu lagu SNSD! Hmphhh! Lepas beberapa saat berdiri tegak, akhirnya kakak aku nampak pun dekat mana tempatnya.


So sekarang, aku nak bagitau yang aku ni ketinggalan. Haha. Tempat yang biasa pergi, tapi tak tau perkembangan tempat tu. Weirdo. Weird, weird, weird. Then nak makan pun camtu. Restoran yang aku dengan kakak aku, abang aku nak pergi pun tak ada kadang kadang tu. Dah tukar tempat. Tu pun aku tak tau. Haih.. entah apa apa. -_- So lepas ni, aku kena la jelajah seluruh tempat yang aku selalu pergi. The moral of the story, jangan malas malas.


Haha. Tah pape je cerita budak ni. Debik kanggg! Tak kisah la apa pun ceritanya, janji hati aku dah terpaut pada HTC One X. Besar? Lebar? Tak best? It doesn't matter. As long as aku puas hati, dah la. Tapi nanti laaa! Haha. Sekarang, masih belum ada budget. Puahahaha. Anyway, thanks for reading. Aku nak tidur sambil dengar lagu Daesung, Wings. Sebelum tu anda semua silalah baca doa before tidur. :)


Selamat malam semua. Have a nice dream! :) <3 Assalamualaikum.

No comments: