Boys And Girls

Thursday 13 September 2012

Beautiful September!

Assalamualaikum wbt.


Apa habaq anda semua? Hehehe. Kita baik baik je. Hahaha. Nyampah. Kita kita pulak kan? :P So, welcome September. Tengok, dah dekat dua minggu dah September sampai, baru sekarang aku nak wish selamat datang. Toruk makto betul la. HAHA. 


Sekarang ni aku kononnya tengah berdiet la. Konon okey. Diulangi, konon. So, tak makan nasik la. Since few days kebelakangan ni, aku tak makan nasik. Sama jugak, berminyak jugak. Pigidahh! HAHA. Pagi pagi singgah gerai nasi lemak ayam kukus dulu. HAHA. Itu katanya tak makan nasik? Haa.. ni la aku nak cerita. Pasal nasi lemak ayam kukus. Sebenarnya tak betul nama tu. Hahaha. Sepatutnya, nasi lemak kukus + ayam. Kannn? Nanti jadi ayam kukus pulak. Dah salah paham. Bila dah habis makan, baru teringat nak ambik gambar. Nak ambik gambar apa? Kertas minyak? Tulang ayam? Or daun pisang? -_-


Bulan September ni ramai yang sambut birthday kan? So, happy belated birthday, happy birthday and happy birthday in advance. Especially to my beautiful ladies, Kenot and Epal! HAHA. Kina and Epa. <3 Love both of 'em. Semoga hidup both of them dirahmati Allah SWT. And untuk September's babies too! ;D Haengbokhaseyo!


Okey, tu je. Malas nak update dah. Aku tengah buat bihun sup ni! Wakakakak! Nakk? :P Makan dengan sambal kicap. Wow! Oh-sem! Awesome! Teehee. Okayy. Till we meet again, InsyaAllah, assalamualaikumm!

No comments: