Boys And Girls

Friday 6 July 2012

Again? Oh!

Assalamualaikum..


Hai semua! How are you? Sihat? Aku doakan korang sihat sihat selalu. Kaum Adam, dah solat Jumaat? Alhamdulillah. :D


Actually, korang perasan tak? HAHA. Aku tukar header lagi. Kali ni aku puas hati sebab first time aku berjaya potong gambar. Hahaha.. istilah apa tu? Aku guna photoshop la! Muahahaha.. nampak tak tu? Bahagia betul. Aku ada je photoshop selama hari ni, tapi tak reti nak guna. So, aku hentam hentam, dapat jugak la potong gambar Won Bin tu. Nampak tak betapa buruk and senget bengetnya potongan aku tu? HAHA. Tak apa, practice makes perfect. Kannnn?


Kenapa aku pilih Won Bin? Sebab aku suka dia. Enough said. Hahaha. Lepas tu, gambar gambar kartun dekat sekeliling dia tu bawak maksud, aku nak travel semua tempat di dunia ni. So, sebab tu ada gambar yang tidak tidak tu. Hahaha.. sebenarnya ada banyak, gambar kambing, kucing, Menara Pisa, Korea, Hollywood, etc. Tapi tak mampu la aku nak letak semua tu. Dah macam apa dahhh! HAHA. Yang baru ni pun entah apa apa dah. Kalau tambah lagi, jadi apa apa entah apa apa pulak. Kahkahkahkahkah.. faham ke apa aku merepek ni? :P


Before. See? Aku ni simple je orangnyaa.. tengok ni pun dah tau! :P Tapi aku bukan simple-minded okey! :P

Newest. Kacaknya Won Bin. Ni gambar 2007 or 2008 kot. -_- Tapi dia still handsome. Maskulin. hehehehhee..


Sebenarnya, header ni aku guna untuk blog penulisan, hasil hasil karya yang dahsyat aku tu. Haha. Masterpiece! Kahkahkahkahkahak! Siapa lagi nak puji kalau bukan diri sendiri. Lagipun ini bukan kategori masuk bakul angkat sendiri. Hehehe.. So, kalau korang terjumpa satu blog yang gambarnya guna muka handsome Won Bin and lebih kurang dengan design aku tadi, jangan la terkejut. AHAHA. Aku tak curi idea dia, dia tak curi idea aku. Both blogs are mine! Nak baca novel? Suka baca novel? Klik SINI haaa.. Itu laa blog kedua aku. Blog aku untuk aku menulis bila imaginasi aku mula bercerita, tangan aku pulak sibuk menaip meluahkan rasa. Cesss! Puitis!


Sampai sini jelaa.. panjang panjang buat apa. Idea pun takde. Ini pun dah panjang. Teehee.. okey semua! Got to go! Take care! :) Peace be with you guys! ^^

No comments: