Boys And Girls

Thursday 21 February 2013

Aku Macam 'Emak Emak'?

Assalamualaikum!


Hai semua! Good morning! Buongiorno. Hihik. Sila pandang atas. Hmm.. Aku Macam Emak Emak? Haaa.. apa dia? Wakakakaka.. sebenarnya kakak aku yang cakap camtu. Sebab every morning I olls ni tolong kakak I olls bangun. Gerakkan dia. If I olls rajin, buat la breakfast. Sebab itu je katanya aku ni mak mak? Grr..


Tapi kan, aku rasa okay la tu. Aite? At least persediaan before jadi emak yang betul. Ada betul ka? Kihkihkih.. betul la. Semua orang dalam dunia ni nak jadi mak yang baik. So do I. Jadi, wahai gadis gadis sekalian, marilah kita bangun awal pagi, memasak and also pegi pasar. I olls punya mak dah meninggal *Al Fatihah*, so I have to do everything on my own. And aku rasa if mak aku ada lagi pun, aku still amik tugas masak memasak. "Masak memasak, serah padaku!" Agagagaga.


Khuntoria. Nichkhun & Victoria from 2PM & f(x). Featured in We Got Married. Tu haa.. aku edit untuk jadikan cover sementara one of my stories! Cr - Google.


Usually, bila aku dengan kawan kawan borak, if you can do something macam boleh masak tomyam ke, boleh masak nasik goreng ke, benda yang simple simple la.. tu pun keluar ayat, "dah boleh kawen dah ni." Haha. Yeah, right. And if aku dah kawen, ada anak sekalipun, hobi aku which is menulis tetap takkan aku abaikan, insyaAllah. Even though ramai silent readers, yang tak tinggalkan pandangan diorang, aku akan tetap menulis. InsyaAllah. And may I ask you some favors? Please drop by HERE, and help me to read those stories I'm writing. Before nak try hantar pada publishing companies, kena la cari fans dulu. HAHA.


Okay, okayyy. Till we meet again, take care. I have to go now! Assalamualaikum!

No comments: