Boys And Girls

Monday 12 March 2012

Found You

Assalamualaikum everyone, good morning!

Going to share my favorite song's lyrics. Err.. actually, the lyrics translation ^^ Mulai from today and afterwards, I'm going to refer myself as 'aku'. Ahakkksss.. okay? :D *takde siapa heran pun la woiiiii! hahahahaha :P No, no. I'm not going to refer myself as my nicknames anymore. Ila, Liya, etc.

 
FOUND YOU by JYJ ( Sungkyunkwan Scandal's OST )

Honestly I didn't know at first
Though there was a coincidental meeting
Until now more than happiness
I learned a lot more about pain

I had a lot of tears
But I'll only give you laughter
I finally found my other half
My heart is racing like this

I found you, my love, the person I've been looking for
I want to embrace you passionately
Stay still and close your eyes
So that I can kiss you
I love you, I love you
I found you, the one person to stay beside me

I had closed my heart
But to you I'll give my heart
I finally found my other half
My heart is racing like this

I found you, my love, the person I've been looking for
I want to embrace you passionately
Stay still and close your eyes
So that I can kiss you
I love you, I love you
I found you, the one person to stay beside me

The person who embraced my wounded heart and painful scars
I want to give you even more love always

I found you, my love, the person I've been looking for
I want to embrace you passionately
Stay still and close your eyes
So that I can kiss you
Stay still and close your eyes
So that I can kiss you
I love you, I love you
I found you, the one person to put beside me

Thank you for coming to my side...

 Mendalam betul lirik lagu ni. Hahaha^^ aku selalu berangan leader diorang, Jaejoong (영옹 재종 *masa dia still the leader of TVXQ, nama dia Hero Jaejoong a.k.a Yongwoong Jaejoong) nyanyikan lagu ni untuk aku. Meleleh la aku kalau benda ni betul betul terjadi. Haha. Padahal dia kenal aku pun tak. Tapi tu la.. berangan jela yang aku mampu buat. Hekhekhekhekhek.. aku rasa update pasal dia paling banyak. Aku rasa la. Perasan tak? :P


Drama SungKyunKwan Scandal ni dilakonkan oleh salah seorang anggota kumpulan JYJ. Sebab tu la JYJ yang nyanyikan OST cite ni. Tau tak siapa yang lakonkan? Micky Yoochun atau pun Park Yoochun. Digandingkan pulak dengan Park Min Young yang cantik macam Minnie Mouse. Aik.. Micky *Mickey Mouse* dengan Minnie Mouse? Kuikuikuikui.. diorang sepadan sangat. Park Min Young sangat la lawa! Awww!! Aku suka dia. Tapi aku belum pernah tengok cite tu. Hakhakhakhak.. cite lama lama. Macam Princess Man, The Moon that Embraces The Sun, etc. Tapi best la.


Aku tengok diorang nampak sepadan sebab time KBS Drama Award 2010 tu, ada tunjuk muka PMY tengah senyum time Yoochun nyanyi.  Yoochun pun senyum. Disebabkan Yoochun betulkan gigi dia, senyum dia tersangatlah sweet. I suka, I suka! Gedik nauuuu.. *Kalau ada yang termakan selipar, jangan tanya kenapa.* Rindu pulak nak tengok dia dengan ex boyfriend dia, Lee Min Ho dalam City Hunter. Nasib baik ada collection cite cite Korea. Kalau bosan, boleh la tengok balik. Right? Tapi tak banyak pun. 


Yang ade pun.. hmm.. Full House, My Girl, Boys Before Flower, Hello My Lady, Coffee Prince, Spring Waltz, Prince Hours, Protect The Boss *mesti ada sebab ada Jaejoong. Next drama will aired this year with Song Seung Hun Ahaksss.. cannot wait to see my JJ!^^*, My Princess, Vampire Prosecutor, Secret Garden, Myung Wool the Spy, Scent of a Woman, The World We Live InYou're Beautiful, Dream High 2011, My Girlfriend is a Gumiho / Nine-tailed Fox, You've Fallen For Me, Glory Jane, Flower Boy Ramyun Shop, Can't Lose, The Musical.. eh Banyak jugak. Haha. Ada lagi. City Hunter, Cinderella Man, Couple or Trouble, Autumn In My Heart, etc. Hahahaha. Serius macam banyak. Ada lagi ni. Nak? Bayar! :P Haha. Kidding!! :D


 Yang paling aku suka.. banyak sangat! Yang dah tengok takde koleksi lagi la banyak. Haihhh.. nanti nak cari lagi la. Hekhekhekhek.. Aku nak sangat meet the hero that I really adoring of since I'm seventeen. Handsome, suara power.. oh.. nampak aku dah gila. Ahakssss... aku nak pergi C-Jes Entertainment's building. Lepas tu pergi rumah Jaejoong, Yoochun dengan Junsu! hahaha. Gila. Ni dah jadi sasaeng ni. Sasaeng fans. Tau apa tu? Maknanya, peminat yang fanatik gila tak hengat. Yang sanggup duduk 24/7 depan rumah and tempat kerja artis artis Korea. Korang tau tak, diorang ni macam spy, stalker. So creepy! Like seriously, they're too obsessed.


JYJ/TVXQ pernah kena dengan diorang. Junsu pernah accident sebab kena kejar dengan cabs yang bawak sasaeng fans ni, Changmin kena kacau sampai nangis nangis.. macam macam la. Kejam sangat. Jaejoong pernah marah diorang. JYJ members cakap bukan bukan dekat diorang. Lepas tu kecoh pulak pasal tu. Baru baru ni la, padahal benda tu tahun 2008, 2009. Kalau aku, aku pun marah. Nasib baik diorang tak gila. Cuba korang bayangkan, balik je rumah memalam buta, ada perempuan / lelaki yang tak dikenali dalam rumah korang. Ambil kesempatan dekat korang. Cium korang masa tidur, raba. Eee.. hahahaha. Gila tak? Yang paling gila, Yoochun pernah kena lempang secara tiba tiba. Kelakar habis. Haha. Main sepak je. Geram pulak aku tengok video tu. Dah la tiba tiba je. Yoochun lalu je, terus pangggg! Kesian dia ;( Lepas tu, Changmin kena pukul dengan beg yang penuh batu. Kalau tak silap, kena dekat kepala. Sakit tu. Then, ada yang masukkan lingeries *perempuan la* dalam beg diorang. -.- Paling dahsyat, bagi benda kotor dekat Junsu as a present. You know, benda tu. Every month.. ladies.. faham la kot, kan? Tak senonoh betul. Jijik.

Aku tak tau la kalau aku yang kena. Siap buat permohonan daftar perkahwinan dengan diorang la. Apa daaa.. aku tak paham betul. Orang akan cakap, biasa laa.. budak RNRK ni memang peminat tegar JYJ, sebab tu dia back up. Haha. Cakap la apa pun. Tapi aku rasa melampau sangat la perbuatan diorang. Nak keluar rumah pun takut. Diorang boleh kesan incoming or out coming call dari JYJ. Lepas tu call, nak siasat orang tu siapa. Lelaki ke, perempuan ke. Kenapa call.. duh! Tak best la macam tu. Aku memang suka JYJ, so aku harap diorang boleh hidup without fright, live happily. Diorang bebas ke mana mana, ada girlfriend. Oh please. Sedih la camni. Wuwuwuuu..

Okay la kawan-kawan. Kejap lagi aku share aku punya thoughts and kata kata semangat untuk JYJ. Aku tau, ramai yang malas baca sebab post aku ni berkaitan dengan artis Korea. Aku tak kisah pun. Sebab aku buat apa yang aku suka. Aku suka menulis, berfikir, bercakap, merenung, mendalami. Ahakksss.. poyo habis. Tak de la obses sangat aku ni. Tak semestinya concert artis kpop yang dibuat kat Malaysia ni aku pergi. Super Show, tak pernah sekali pun. FT Island? 2PM? 2AM? U Kiss? Kim Hyun Joong? Semua tak pernah lagi. Hahahaha. See? Aku bukan obses, cuma mengagumi. Tak salah, kan? Hekhekhekhek.. okay la!



Take care semua. Have a blissful day! Thanks for reading. Love love love ^^ Assalamualaikum.


P/S : Please pray for my upcoming novel. I wish to publish this novel. Hihik :)

No comments: