Boys And Girls

Thursday 15 March 2012

배고파 = Lapar = Hungry

Assalamualaikum semua.


Haluuuu.. apa khabar anda semua? Ahahahaha.. aku sihat, alhamdulillah.


Actually aku tak tau nak update apa. Tapi rasanya ada! Aku tengah dalam proses menyiapkan novel aku. Aku tengah susah sekarang. That's why aku buat novel. So, aku harap korang boleh doakan novel aku bakal di publish kan and jadi best seller. Amin.. aku nak sangat guna duit sekarang. Aku dah la belum kerja, menyusahkan kakak aku pulak. Aku kesiankan dia je. Kadang kadang aku sampai takut nak mintak itu ini daripada dia. Aku pun duduk rumah je sekarang. Takde duit, buat cara takde. Takkan nak berjimba tak tentu hala. So, please doakan aku dapat jual novel aku. Kalau ada rezeki, alhamdulillah sangat. Aku akan terus berusaha. Dulu pun aku pernah buat novel. Tapi tak habis. Masa sekolah la. Alhamdulillah, dapat sambutan. So, aku nak teruskan dengan hobi aku. Aku akan cuba sedaya upaya, ubah cara hidup keluarga aku. Aku ada abang dengan kakak je sekarang. Aku nak tolong kakak aku. Aku harap sangat aku dapat terbitkan novel tu. Semoga Allah permudahkan segalanya. Amin..


Korang nak tau, dulu kan aku tak suka orang send request main game kat facebook tu. Tapi tengok akak aku pun busy main games tu semua, aku pun terpengaruh. Aku main la FarmVille yang dah jutaan tahun *tipu. Lebih kurang setahun je* aku tinggalkan. Syok pulak main. Haha. Ni haa.. lupa nak bukak. Hidup lagi ke bayam aku, bunga Bell of Ireland aku and sayur sayur yang aku tanam? Haihh.. kalau mati, rugi laaa.. wuwuuuuu.. Tengah bukak okey. Tengok jap apa jadi. Teehee.. fuhhh.. semua selamat. Ahakksss.. Jangan bagitau orang, tawwwww.. aku main FarmVille. Buat malu je. HAHA. Beria ia je aku kata jangan send request. Haha. Sekarang, apa sudah jadi? :P


Lagi satu, aku tengah tatap gambar gambar kat blog PCM. Tau tak siapa tu? Cik Mat Gebu, blogger masakan yang famous amous tu la, pemilik blog Dapur Tanpa Sempadan. Seronok jelajah blog PCM. Sebab best sangat. Gambar gambar yang buat aku lapar, macam sekarang. Haha. Actually, aku memang suka masak. So, aku ada try resipi resipi yang PCM bagi. Sedapnyaaa.. hehehe. Tapi aku tak pernah lagi try cakes, biscuits and yang seangkatan dengannya. InsyaAllah, raya nanti aku nak try biskut and kek PCM. Wooowooo.. kenapa la makanan PCM selalu buat air liur saya menitik pada keyboard lappy saya? Hehehe. Tapi ni serius. Aku tak tipu. Laparnya! Tetiba rasa nak makan cekodok pisang. Ahaksss.. -_-


Okay semua. Sampai sini jela. Aku nak sambung dengan novel aku. Aku try sehabis baik, okey kawan kawan? Doakan aku. Amin.. Take care semua. Assalamualaikum ^^

No comments: