Boys And Girls

Thursday 8 March 2012

Thinking About Marrying a Millionaire?

ASSALAMUALAIKUM.

Hi semua. Selamat hari Rabu!^^ Hehehe. Macam biasa, there's no wordless in my life. Eh, tak tak. There's no wordless in my blog.

Thinking About Marrying a Millionaire? Okay, tapi tu kejap lagi. Now, marrying a person who is older than you. Entry ni, Ila nak share dengan kaum sejenis dengan Ila. What's wrong with marrying an older people? Actually, bukanlah Ila nak kahwin dengan orang yang lebih tua sangat daripada Ila. Ila harap dapat someone around five or six years different from mine, because I'm hoping for someone that could be matured than me. Ila ni susah sikit la. Susah nak dengar cakap, maybe. Once orang naik angin, Ila punya angin naik sampai double daripada orang tu. Tapi kalau orang yang lebih tua cakap, or marah, Ila jadi speechless. Hahahahaha^^ ENOUGH!


I just want to have this kind of dining section and living room.
Credits : freshome

Actually, ada orang  baru je bercakap tentang kahwin dengan orang tua. Ila terasa betul la. Ila respect dia, layan elok elok, tapi dia cakap bukan bukan pulak. Ila tak malu nak bercerita pasal keluarga Ila sebab Ila bangga jadi anak RKRI *cannot tell daddy's true name*. The truth is, arwah emak Ila kahwin dengan arwah abah Ila yang jauh berbeza dengan umur arwah my mom. Tapi, that's nothing to be ashamed of. My dad really loves my mom. Mom? She do love her husband. Even though my daddy sakit sakit, my mom will take care of us very well. She's doing the house chores, she took the responsible to earn some money for her family. And she even took her last breath on my daddy's lap.

Perlu ke someone tu dikutuk sebab dia kahwin dengan orang yang berbeza umur daripada dia? Jodoh semua tu di tangan Allah. Ila pun kalau boleh, hoping for eight years parted, I mean the highest la kan. Semua tu hanya DIA yang tahu. Ila pun tak tau sama ada Ila sempat berkeluarga atau tak. Masa depan, kita tak tau. So, the best way is, keep quiet. Pray for them. Asalkan ada rasa sayang, hormat antara satu sama lain, beza umur tu tak penting.

Bedroom design. Contoh jela. Actually, for me, I would like to have a modern contemporary bed concept. Jenis katil yang tak ada kaki tu la. But with soft and thick mattress on it!! Bhahahaha^^ 
Credits : Topstail[dot]com

A luxurious living room. Awesome!!

Also a luxurious one. But I love this kind of designs. Just incredible, even though the design seems very simple. I can tell you, this is one of my favorite style ;)
Both photos are credited to : Interior Designs World

Kalau kahwin dengan orang kaya? Hmm.. kalau dapat kahwin dengan yang sederhana, okay la kot. I would like to choose apartment rather than bungalow / mansion. I prefer to choose bicycle more than jetski. And I want to be in the car more than on the sea with expensive boat. Ila tak nak la ada rumah yang besar sangat. Scary. Nanti tinggal sorang sorang, mula la menggeletar. Seram sejuk. Paling penting, bilik tidur mesti best, dapur mesti lengkap and ruang rehat mesti cool. House chores, just let me do it. Hahahaha.

Ila pun pelik. Ila suka dengan kelengkapan rumah. Suka tengok katil, sofa, kerusi, perabot. And paling tak boleh tahan, Ila paling suka dengan barang barang dapur. Maksudnya, perabot dekat dapur. Kalau keluar pergi kedai furnitures, Ila suka berlegar legar dulu. Hahaha. There's a kitchen that I want, so bad! :P *keep it as my secret. hehehe. We have the same senses in decorating house. I wish I'll get this type of guy! Hakhakhakhak!!^^


Someone's house. Teehee.. the house that I want to live in. *From Google.

Okay la. Panjang sangat dah ni. Okay, okay. Thanks for reading! Love ya!! hehehehehe^^ Assalamualaikum, again.

No comments: