Boys And Girls

Saturday 31 March 2012

More Than Words~

Assalamualaikum.


Hi semua! Apa khabar? Hehehe.. weekend ni pergi mana? Aku dok rumah jela. Mana nak pergi? Kuikuikuikui.. tengah tengok Let's Go Dream Team kat 8TV. Handsome la Danny Ahn, Eun Hyuk, Seo Ji Seok and Chung Lim! Dah nak gila aku. Sayang Dream Team! hahaha. Paling aku suka mesti la Eun Hyuk. kahkahkahkah.. handsome gila. Yang tak tahan tu dia pakai cekak rambut. Sebab dia taknak rambut dia jadi belah tengah time lari. Haha. Ngek tol la diorang ni. Lawak gila. Maybe dah lama dah Let's Go Dream Team ni. Tahun 2010 kot. Hujung tahun. Sebab, 2010 dah tak ada Let's Go. Dream Team je.Alaaaaa.. Dream Team kalah. Eun Hyuk nangis. Wuuuuu ;( Aku pun nak nangis sama. sobs..


Macam biasa la. Takde idea nak update apa. So, aku nak beritahu, aku minat gila dengan Korean shows. Haha. Baru baru ni aku rajin tengok Invincible Youth Season 2 tawwww.. hahahaha^^ Macam biasa la, masa orang gila gilakan orang lain, aku suka Kim Hyoyeon. SNSD! Aku tak pernah gelak kuat kuat time tengok cerita cerita cam tu. Tapi, bila tengok Invincible Youth 2 ni, terbahak bahak aku gelak. Habis terbang semua stress. haha. Lawak sangattt!! Especially Hyoyeon. Comel. Aku suka tengok dia dengan Boom. Boom, MC yang famous tu laa.. Boom asyik puji dia cantik je. Tihtihtihtih.. suka la tengok diorang. Boom asyik berkepit je dengan dia. Aaaa.. Boom suka Hyoyeon kot. Tak kisah la dengan siapa Hyoyeon kahwin, asalkan dia dapat kejar cita cita dia yang nak ada lima orang anak dalam sepuluh tahun lagi. Hahahahaha. Dahsyat, kan? :P


Back to the topic, Invincible Youth 2 ni salah satu realiti show di Korea Selatan yang menjadikan artis artis popular dekat sana as main characters. Sama la macam We Got Married. -,- Paling aku jeles Hwanhee. Hisyyyyy! So, peserta Invincible Youth ni kena pergi perkampungan nelayan. Ada ternak haiwan ternakan sekali la. Diorang kena upgrade kandang, cuci cow and goat poops. Also, kena buat kerja kerja kampung. Hyoyeon ni lahir dekat Incheon, orang bandar la kiranya. Dia tak pernah menukul paku, sampai senget senget paku dia ketuk. Tertukul jari laaaa.. hahahaha. Lawak gila. Episod terbaru, diorang kena invent cara ekonomi baru dekat kampung tu. Bernas gila idea geng dia. Mesti la group dengan Boom. Dengan Rainbow's Woori sekali. Hahahaha.. 


Malas la nak taip dah. Enjoy gambar gambar dekat bawah ni, okay? ^^

Invincible Youth 2 *Google's photos and Hyoyeon Facebook page ( fans )*


Eksaited dengan siput. Mula mula dia geli tengok siput, so dia lari sikit. Muka macam nak nangis. Sekali tuan punya siput yang ada dalam lebih kurang sejuta tu beritahu, siput ni menghasilkan produk kecantikan semulajadi. Aku lupa nama cecair dari siput tu. Dengar je bagus untuk kulit, laju je dia hulur tangan. Hahahaha ^^


Sebelum pergi tempat ternakan siput, pergi tengok kebun salad dulu. Tanam cara hydroponic. Hahaha. Aku rasa pak cik yang punya kebun ni suka dia. hahaha. Asyik asyik Hyoyeon. :D


Sebelah dia, Boom. Nampak mulut je.








Lotte Department Store Fansign Event. Photos from Soshi9Sone's Album


So pretty :') Un-describable~ ciptaan Allah SWT sentiasa indah. More than words.



Hahaha.. comelllllll!



Suka gambar ni!! :DDDD



Sunny, Hyoyeon and Sooyoung! <3<3<3 Yang lain takde Busy kot. ^^ Sunny comel sangat, Hyoyeon stunning and Sooyoung flawless! Semua cantik! :')



Aku bukan suka Hyoyeon sorang je tawwwwww.. Aku suka semua. Just dia on top. Lepas dia, Jessica, then lain lain. hahaha. Aku suka semuaaaaaa! Muacksss Soshi!! :D Hehehehe.. Okey la... assalamualaikum.

P/S : Malam ni jangan lupa. 8.30 pm till 9.30 pm. Earth hour. Let's support them by switching off the lights! :D <3<3<3

No comments: