Boys And Girls

Thursday 3 May 2012

Kisah Aku Dan Si Buah Pic

Assalamualaikum!!


Hi sweethearts! Hahahahaha.. buat apa tu? Dah makan? Dah minum? Mandi? And yang paling penting mestilah solat. Kan? :D So, cerita aku hari ni pasal aku dengan buah pic. Kalau tak tau, bahasa omputehnya peach. Nak tau pasal apa? Jom baca dekat bawah ni.


Aku ni suka sangat makan. Hahaha. Satu hari tu, aku ajak la housemates aku pergi beli groceries. Semua benda dah habis. Kitorang pun gerak la pergi mall. Aku tak pasti la aku pergi Jusco or Tesco. Yang sure, kitorang pergi tempat jual makanan tu. Bahagian ground floor. Time jalan jalan tu, kawan aku ajak pergi fruits section. Aku ikut je. Sampai je, kawan aku ternampak pic. Frankly speaking, aku tak pernah rasa pic segar. Kalau dalam tin tu, banyak la. And because of that, kawan aku teringin la nak beli. Dia pun tak pernah makan jugak. Then, we took about six or eight peaches. 


There you go. From Google's image.


After that, kawan aku pergi la timbang berat. Tengok harga, terus ternganga. Dekat empat puluh ringgit. Actually, aku nak ambik je. Tapi aku takut tak cukup duit tunggu sampai hujung bulan. Terpaksa la cancel. Letak balik! hahahahahaha. So, sampai sekarang aku belum pernah makan fresh peaches. Aku dah cari, tapi takde. Plums banyak la aku makan. -,- Mana nak dapat eh? Jenuh aku cari. Aku jarang pergi mall nak cari barang dapur. Kalau pergi pun, aku pergi Jusco dekat Mid Valley je. Masalahnya takde pun jumpa. ;( Hope anyone can tell me selalunya ada dekat mana. KL jelah. Eh, eh, eh? Pweaseeeee.. *blinking eyes*


Okey, tu jela yang aku nak story. Hahaha. Nanti aku update pasal zaman kecik kecik aku, okey? Then cikgu cikgu aku. Tapi tak tau bila. So, till we meet again, take care. Love ya readers, followers!! ^^ Assalamualaikum.

No comments: